Vad har Harry Potter betytt för dig?

För några år sen stötte jag på ett videoinlägg av användaren ifancythetrio på YouTube där hon uppmuntrade folk att lägga upp videor där man berättar hur Harry Potter har påverkat ens liv. Till min glädje såg jag att massor av folk hade svarat och jag insåg att det fanns många mer än bara jag som hade förtrollats helt av böckerna om Harry Potter.



När jag började blogga om allt kring Harry Potter så skrev jag ett inlägg där jag frågade om er läsares intresse för Harry Potter. Jag tycker det är så roligt att höra folks berättelser kring Potter så nu tänker jag be er berätta vad Harry Potter har betytt för er och om det har påverkat era liv på något sätt! Det är ganska stora frågor som kanske inte är så lätta att svara på men som lite hjälp på traven kan ni se vad folk svarade på YouTube på denna länk.

Den första juli släpps till och med en bok om hur Harry Potter har påverkat och inspirerat sina fans, den heter Dear Mr. Potter och består av brev från Potter-fans addresserade till pojken med ärret, spana in hemsidan!


Kommentarer
Postat av: Kristine

När saker och ting har varit lite besvärliga så har jag alltid vänt mig till mina böcker, framför allt Harry Potter-böckerna. Hans värld har på sätt och vis blivit min tillflyktsort. Jag behöver de böckerna på ett sätt som jag inte behöver några andra böcker och utan dem så vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Jag håller på att köpa en ny upplaga av böckerna dessutom för de jag har håller på att falla i bitar.

2011-06-10 @ 08:49:37
URL: http://stineskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0