Bakom kulisserna på DH2

Fast så mycket till "bakom kulisserna" kan jag väl inte påstå att det är, men jag ska inte klaga för det här är det första nya vi fått på månader! Å andra sidan är det inte heller särskillt mycket nytt men jag ska ju inte klaga för vi får bl.a. se familjen Weasley gråta över Freds döda kropp, draken som bryter sig loss och mer av äventyret på Gringotts.

Klicka på den hemskt sorgliga bilden nedan för att komma till klippet som finns på Harry Potters officiella Facebook-sida:


Och denna bild på en vettskrämd Harry är den första bilden som WB släpper officiellt idag:



Kommentarer
Postat av: Estelle

Hej!



Tack för en bra blogg om världens bästa Harry Potter. Jag var på invigningen av Harry Potter land i Florida, checka in det här:

http://estellej.blogg.se/category/orlando-2010.html



Ha en bra vecka!

2011-03-22 @ 18:55:25
URL: http://estellej.blogg.se/
Postat av: nea

gosh lääängtar!! :D

2011-03-25 @ 15:25:38
Postat av: isabel

oj en riktigt fin blogg! Men saknar en nedräkning till Dödsrelikerna del 2. En sån som visar dagar, minuter och sekunder, hehe :) skulle vara roligt om du kunde fixa det!:D

2011-03-28 @ 19:45:50
Postat av: Sanna svarar

isabel: Det finns redan nedräknare, tre stycken till och med, på första sidan under "Lite om mig". Det är inte dom snyggaste men ska försöka fixa nåt bättre när jag hittar nåt som ser okej ut..

2011-03-31 @ 19:55:52
URL: http://harrypotternytt.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det här kommer låta JÄVLIGT udda men jag tänker skriva det iaf! är det någon här som vill följa med mig till London den 7 Juli på Harry Potter premiären??? Jag måste åka dit, och kompisen jag tänkte åka dig med har backat ut nu, och min mamma låter mig inte fara ensam (är 17) såå om nån där ute vill åka dig, spelar ingen roll om du är tjej eller kille, och om du är i typ 15-20 års ålders maila mig på :[email protected]

2011-04-02 @ 23:00:53
Postat av: Anonym

Vet du var man kan köpa ultimate edition dvd:n?

2011-04-25 @ 16:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0