Premiären i London

Premiärbilder från världspremiären i London, (nästan) alla var där!


För den som undrar vad det är för [ful] brosch alla har så ska det föreställa en vallmoblomma, alla intäckter för broschen går till fattiga. Den som inte har en är snål eftersom man själv väljer vad man vill betala för en brosch..


Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson, J.K. Rowling, Bonnie Wright

Tom Felton+flickvän, Natalia Tena (Tonks), Katie Leung (Cho), Evanna Lynch (Luna), tvillingarna Phelps, Afshan Azad (Padma Patil)

Helena Bonham Carter, Clémence Poésy (Fleur), Domhnall Gleeson (Bill Weasley), Warwick Davis+familj (Flitwick), Imelda Staunton (Umbridge)

Jason Isaacs (Lucius), Helen McCrory (Narcissa), Rade Serbedzija (Gregorovitch), Michael Gambon (Dumbledore), Mark Williams (Arthur Weasley).


De sista tre vet jag inte vilka dom är, nån av er som vet?
Uppdatering: Tack vare mina kära läsare vet jag nu att det är Cher Lloyd och Chloe Moretz (som inte är med i filmen och därmed inte förtjänar att synas här men det blir fult om jag tar bort bilderna..) och killen är Jamie Campbell Bower som spelar unge Gellert Grindelwald, han är tydligen även Bonnies pojkvän, tack för hjälpen :-)


Ralph Fiennes hänger med sina polare

Så, vem var snyggast?


(Bilder: oclumencia)

Kommentarer
Postat av: Siri

Bilden längst ner till höger är väl en av snapparna? :p

Förresten såg jag filmen idag, helt awesome! :D

2010-11-17 @ 21:00:29
URL: http://mynameissiri.devote.se
Postat av: Johanna

Längst till höger, killen, det är Bonnie Wrights (Ginny) pojkvän, han heter Jamie Campbell Bower och han spelar Gellert Grindelwald! =)

2010-11-17 @ 21:49:26
URL: http://jrydell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon i vitt heter Cher Lloyd och verkar inte vara med i filmen utan bara där för att se premiären =)Hon är tydligen med i X-factor och hela det gänget var på premiären såg jag..

Hon i mitten är Chloe Moretz som spelar Hit-Girl i "Kick-Ass". Hon är inte heller med i Harry Potter utan var nog bara där för att se filmen..

Jamie Campbell Bower spelar unga Gellert Grindelwald skulle jag kanske ha lagt till i förra inlägget ;)

2010-11-17 @ 22:29:08
URL: http://jrydell.blogg.se/
Postat av: HarryPotterLover

Jamie är inte alls Bonnies pojkvän. Dom har redigerat bilder på dom två. Hans riktiga flickvän har också rödaktigt hår och det finns massa redigerade bilder på dom.

2010-11-19 @ 08:53:16
Postat av: Nathalie

Bonnie och Jamie är visst tillsammans i verkligheten. Har en massa bilder, då jag är twilight fantast :P

2010-11-22 @ 14:30:05
Postat av: Theres

Emma och Rupert! Domhnall, eller vad han hette, var också fett cool. :P

2010-11-23 @ 17:33:45
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Heddan

Harry Potter tills jag dör!! <3<3<3

Har btw en hemsida där man kan se hela första delen gratis, med hysad kvalitét. ;) <3 Najjs va??

Harry James Potter, vill du gifta dig med mig?? <3

2011-01-12 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0