Rösta på bannern!

Jag tänkte lägga upp en s.k. banner högst upp på bloggen, ett exempel ligger uppe för att visa er vilken storlek den kommer att ha. Jag vill nämligen att ni röstar på eran favorit av bilderna här nedan! Klicka på bilderna så blir dom större. Röstar gör du till höger högst upp på bloggen. Den populäraste kommer att bli Harry Potter Nytts nya banner!
Om det är något problem med någon av bilderna, t.ex. att du inte kan se dom så säg till!
Säg också till om du har nåt förslag till en bild el. liknande.

1. 2. 3.

4. 5. 6.

7. 8. 9.

Kommentarer
Postat av: Jenny

4!

2009-08-13 @ 08:53:51
URL: http://honisvart.blogg.se/
Postat av: Patricia

7an tycker jag!:D

2009-08-15 @ 00:42:03
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: Nilo

Sexan!! Eller sjuan.. Haha kan inte bestämma vilken. Sjukt bra blogg förresten, det är så härligt att hitta folk som är lika beroende som jag. Jag läste precis ut Deathly Hallows (för kanske 10e gången) och herregud, jag gråter lika mkt varje gång.



Men iaf, tack för den här bloggen!

2009-08-18 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0