Bilder från Deathly Hallows inspelningen

Inspelningen av The Deathly Hallows är i full gång och massor av bilder från inspelningarna har dykt upp och jag tänkte presentera och länka till dom här.

De första bilderna kommer från en inspelning i London då scenerna från när Harry, Ron och Hermione flyr från brölloppet spelas in. Här kan du spana hela 92 bilder från inspelningen. Två filmer från inspelningarna har även dykt upp här och här.

De andra bilderna föreställer Harry och Hermione utanför tältet. Du kan se bilderna här (där finns även några bilder på Emma Watson som kysser nån kille under en av pauserna!).

Och den sista bilden är från uppbyggnaden av Bill och Fleurs hus. Du kan läsa om det här. Förhoppningsvis kommer paparazzigubbarna smya runt i fota under själva inspelningen oxå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, jag har letat så himla mycket efter bloggar och så som uppdaterar om harry potter filmningen! Det finns ju jättemånga om the Twilight saga nu men jag har inte sett nån om HP förräns nu! Tack så jättemycket för att denna blogg finns! :D

2009-06-20 @ 23:39:07
Postat av: Hanna

OMG! :D :D <3

2009-06-24 @ 12:41:46
Postat av: Sunny Svarar

Åh vad kul att höra att det finns folk som kikar in och uppskattar min blogg! Jag tappade modet lite eftersom jag inte får nån respons från dom som besöker sidan så det uppskattas verkligen att ni gillar den <3



Fortsätt besöka bloggen och gärna kommentera, det är det som gör att jag får lust att fortsätta med bloggen!

2009-07-04 @ 15:07:43
URL: http://harrypotternytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0