Postugglorna strejkar

Jag har som ni nog märkt haft en liten bloggtorka, fem månader lång för att vara exakt! Dels har jag varit väldigt upptagen men framförallt så har det inte funnits något nytt att komma med. Men nu när det är mindre än fyra månader kvar till premiären av Deathly Hallows part II så borde bilder och trailers dyka upp dom närmsta veckorna och då kan ni räkna med att ni får höra om det här! Än så länge kan jag bjuda på dessa två bilder:


Det jag vet kommer dyka upp den närmsta veckan är material från Deathly Hallows part II, vad exakt det innebär vet jag inte riktigt men antaglien vissa klipp eller eventuellt en trailer. Den som lever får se!

Sen är det många som undrar om detta så markera era kalendrar:
Deathly Hallows part I DVDn ska släppas den 11:e april och DH2 har världspremiär den 13:e juli.



Kommentarer
Postat av: Adam

faktisk har den världs premiär den 15:de

2011-08-17 @ 20:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0