Splittringen av Deathly Hallows avslöjad

Det senaste numret av Entertainment Weekly avslöjar i sin artikel om Harry Potter and the Deathly Hallows part I vart splittringen mellan första och andra filmen kommer att ske.


VARNING !!!
Om du inte vill veta vart filmen kommer att sluta så råder jag dig att inte läsa och försöka blunda för bilden nedan...




Så här har ni det: den första filmen kommer att sluta runt kapitel tjugofyra i boken när Voldemort stjäl en av dösrelikerna från en viss död rektors grav! Av trailern att dömma kommer det bli ett galet snyggt slut, en riktig cliffhanger!

EPIC!!

Eller vad tror du?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sick, jag rös i hela kroppen när jag läste texten :)

2010-08-18 @ 08:21:36
Postat av: Matilda

Jag fick gådhud när jag såg bilden! Nu längtar man ännu mer :D

2010-08-18 @ 21:08:54
Postat av: Jonna

ooh gud vad jag vill se filmen nuu!! eller FILMERNA! Den sista boken var bäst av alla så jag hoppas att filmerna blir lika bra! :D

2010-08-24 @ 15:17:37
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/
Postat av: Rille

Vad är meningen att titta på filmen när du har sätt alla spoilers?

2010-09-05 @ 23:05:52
Postat av: HPNytt Svarar

Rille: Att läsa böckerna är väl ändå den största spoilern av alla kan man oxå säga.

2010-09-12 @ 10:55:32
URL: http://harrypotternytt.blogg.se/
Postat av: Siis

men det är ju så att voldemord kommrtju ta den där trollstaven från rektorn, som dog .. i sjätte filmen.

2010-10-24 @ 14:23:22
URL: http://siisoayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0