Tio dagar kvar!

Räknaren här brevid är två dagar efter, det är ju i dag faktiskt bara tio dagar (inte tolv) kvar tills premiären av Harry Potter and the Half-Blood Prince! Yippie! Förvängtingarna är HÖGA, personligen tror jag att det här kommer bli den bästa filmen hittills.
    Jag tänkte upprepa det jag skrev tidigare i dag att om man vill se filmen några timmar tidigare än alla andra så kan man boka biljett på sf.se den 14/7 på Rigoletto i Stockholm dom har nämligen smygprämier på filmen kl. 23:59! Annars börjar den visas runt 12 tiden i resten av Stockholms biografer den 15:e juli. Se till att boka biljett, dom tar slut snabbt!




Kommentarer
Postat av: isa

Hej!

Härligt med en riktigt bra HP-sida! Väldigt mkt bra youtubeklipp oxå! Titta gärna in ngn gång på min blogg=) http://isasskafferi.wordpress.com/

2009-07-07 @ 13:16:17
URL: http://isasskafferi.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Men, vad jag önskar att jag bodde i stockholm nu!

2009-07-08 @ 02:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0