Dom fem första minuterna!

Dom fem första minuterna av Half-Blood Prince ska gå att se på den här tyska hemsidan! För att kunna se klippet måste man bli medlem först vilket bara tar några minuter (lite svårt när allt är på tyska dock), ett tips är att ni kan fylla i postkod och stad som "13089, Berlin" eftersom man måste bo i Tyskland för att bli medlem. Sen krävs det att du har Windows XP eller Vista för att kunna se klippet, vilket jag inte har (!!!!) så jag kan tyvärr inte se det själv och vet därför inte hur trovärdigt det är. Om/när du har sätt det får du gärna skicka en kommentar och berätta om det verkligen är sant att man kan se de första fem minuterna av filmen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

ah, jag älskaar den där scenen med Severus!

2009-07-22 @ 12:22:24
URL: http://honisvart.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag med ^^

2009-07-22 @ 13:26:44
URL: http://harrypotternytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0