Och vinnaren är...

Den populäraste bannern med 33% av era röster var banner nummer sju. Den ligger uppe nu och förgyller bloggen med sin närvaro. MEN, jag tänkte faktiskt ordna en till omröstning. Bilden som ni röstade på är jag inte helt nöjd med, jag kunde ha gjort den snyggare och eftersom det är uppenbart att bilden där flera av karaktärerna från böckerna finns representerade blev den populäratse bilden så tänker jag göra några fler banners där Harry, Ron och Hermione m.fl. finns med. Därför kommer jag inom kort lägga upp en till omröstning.
Just nu pluggar jag på universitet och jobbar samtidigt och den lediga tid jag får spenderar jag oftast sovandes nånstans, så jag kan tyvärr inte uppdatera så ofta som jag skulle villja. Sen kommer det inte så jätte mycket nytt att rapportera om. Men jag älskar att blogga om det här och jag får abstinens om jag inte har bloggat på några veckor, så ni får ha lite tålamod :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0