Deathly Hallows är efterlängtad

IMDb har samanstält en lista över vilka filmer deras läsare mest ser fram emot att se 2010.

Top fem ser ut såhär:
    1. Alice In Wonderland
    2. Harry Potter and the Deathly Hallows, part 1
    3. Iron Man 2
    4. The Last Airbender
    5. A Nightmare on Elm Street

Listan har skapats med hjälp av IMDbs tjänst "MOVIEmeter" som räknar varje films sidvisning, filmerna på listan är alltså dom filmer som fått flest besök. Listan är en sammanställning av över tre billjoner sidvisningar. Spana in resten av listan på IMDb.



Kommentarer
Postat av: Carro

Du borde upptadera pftare... :)

2009-08-18 @ 19:04:31
Postat av: O

Vet du när halvblodsprinsen kommer ut på dvd ? :)

2009-08-23 @ 16:44:06
Postat av: Sanna

Svar Carro: Jag önskar jag kunde! Men jag förstår dig :) Jag har både jobb och skola att ta hand om men bara på halvtid så jag har tid över till bloggen allt som oftast. Sen är det ärligt talat inte så mkt nyhetsflöde kring HP just nu!



Svar O: Jag har försökt kolla upp det men det verkar inte finnas nåt bestämt datum än. Jag skulle tro att blir runt november/december som det var sist. Men jag uppdaterar bloggen när jag vet!

2009-09-06 @ 23:02:34
URL: http://harrypotternytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0