Emmas skoltermin har börjat

Emma Watson skrev ett inlägg på sin hemsida där hon berättade att hon äntligen börjat sina studier och hon dementerade alla rykten som cirkulerat kring hennes val av skola. Som jag tidigare rapporterat så har hon valt att studera litteratur på Brown University i Rhode Island, USA. Här kommer en liten översättning av det hon skrev på sin hemsida:

"...enligt tidningarna så har jag börjat studera på både Columbia och Yale men jag har äntligen anlänt på Brown University och fastän jag skulle önska att jag kunde befinna mig på tre platser samtidigt så ska ni inte tro på allt ni läser! Jag kom hit förra tisdagen och jag har haft en alldeles underbar tid. Jag är så glad över att vara här. Jag har redan träffat en massa fantastiska människor. Min jetlag har gått över och nu vill jag bara att lektionerna ska börja!! Jag hoppas att ni alla mår bra och om ni precis har börjat studera så hoppas jag att det är exakt så som ni har drömt om."

Bilden av Emma är tagen på universitetets välkomstdag, mer bilder av Emma på universitetet finns att se hos Oclumencia.


Kommentarer
Postat av: jo

Hon är så söt :)



När du vet när HBP dvd:n kommer ut här i sverige kan du väl skriva det ? :D

2009-09-19 @ 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0